poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Shopping

                                                                      DeeZee

Mój najnowszy nabytek. Mam nadzieję, że będą się dobrze sprawować :)


                                                                       pakamera.pl

Długo szukałam odpowiedniego pierścionka z takim wzorem i w końcu na pakamerze odnalazłam właściwy model.


Ostatnio z okazji imienin dostałam od siostry album ze zdjęciami jednego z moich ulubionych fotografów, Roberta Doisneau. Jeśli ktoś jeszcze nie widział jego zdjęć, szczerze polecam wygooglować jego nazwisko.

English: Recently my sister gave me on my name-day a photo album of my favorite photographer - Robert Doisneau. If anyone has not seen his pictures, I sincerely recommend to google his name.

Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz